torsdag 28 mars 2013

Strong is the new skinny

Jag har sakta men säkert börja hitta min motivation igen. Jag har insett att jag måste loosa några kilo för att löpningen ska få kännas sådär befriande o lätt som den bara kan. I min jakt på inspirationsbilder hittade jag denna, inte illa som inspiration!
 

Men det är lite så jag tänker. Jag vill loosa fett, inte muskler, tvärtom så vill jag samla på muskler. De kan ju vara bra å ha i framtiden :-) Därför tänker jag fortsätta med mitt upplägg, där jag varvar kondition och styrka/gym. Jag tänker skärpa till kosten, inga fler utsvävningar! Visst någon dag där man får i sig något onyttigt är väl ok, men inte så som det varit, med osunt på fre-sön, bara för att jag kan.

Så kom igen kroppen nu-kör-vi!

Jag vet vad jag vill och jag vet att jag kan!!!

Ha en Super Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar