onsdag 8 januari 2014

Funderingar och tankar

Många funderingar och tankar blir det alltid, av någon anledning, när jag är ledig. Kanske för att jag tillåter mig att släppa fram dem, såsom under denna mellandagsledighet. Jag vill gärna börja blogga igen och funderar på i vilken utsträckning. Men det får komma lite av sig själv, tror jag. Utan krav och måsten...
Temat kommer i alla fall vara träning och vägen till att bli så bra som jag bara kan i längdskidor och löpning, men främst längdskidor, skåning som jag är haha. Får väl se till att bli en rackare på rullskidorna under barmarkssäsongen, som verkar vara väldigt lång för tillfället. Vill bara tillägga att viktigast är dock min familj, barnen kommer alltid i första rummet. Men jag ser bara möjligheter, inte hinder!!!

Jag tar tacksamt emot alla tips angående träningsupplägg och liknande inför min utmaning!


Viktoria Helgesson (konståkning). Foto: H&M
Inspirerande bild från OS-truppens klädkollektion. Samarbetet med HM:s designers ser ut att ha gått bra, snyggt! Hade själv gärna tagit på mig denna dressen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar