måndag 20 januari 2014

Fokus på tid.

Förra veckan blev det få men långa och lugna pass, med fokus på låg puls och lång arbetstid. Några fler vilopass än det var tänkt, med det pga sjukt barn.

Måndag: Vila
Tisdag: Crosstrainer A1 1h, Ski Erg 33 min (5 km) A1.
Onsdag: Vila
Torsdag: Crosstrainer A1 20 min, Löpning 10 min A1, 5x1 min i 15km/h, sen kokade jag.... 45 min Ski Erg A1 med pulshöjningar till A2
Fredag: Vila
Lördag: Längdskidpremiär!! 2 timmar A1
Söndag: Stormen tog överhanden och jag tog ännu en vilodag :-(

Det var härligt att det äntligen kom snö i Skåne. Jag trotsade den hårda vinden och åkte två timmar i mjuka, halvt igenblåsta spår. Dock tränades pannbenet mest, då jag hade vallat helt fel, och hade massor med snö under skidorna.... :-(
Bättre tur nästa gång... Note til myself, ha alltid  med extra vallor i bilen om det blir fel, så att du kan valla om vid spåret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar